|
Wat in 2016 begon als fietsproject richting Mont Ventoux, is uitgegroeid tot een ploeg die staat: fietsploeg Voel je top!
Samen trainen in Noord-Holland, maar ook verder van huis. In september 2019 werd de Alpe d'Huez bedwongen, in 2022 reisde een deel van de ploeg richting Vogezen om een aantal cols en ballons te trotseren en in 2024 stond een mooie week Winterberg op het programma! In september 2025 gingen we een lang weekend richting Stadskanaal om te trainen zitten we midden in ons jubileumjaar. In 2026 bestaan we 10 jaar en dat vieren we onder andere met een reis richting Mont Ventoux (daar waar het allemaal begon). In najaar, winter en voorjaar organiseren we daarvoor een aantal sponsoracties. En tussen de bedrijven door blijven we natuurlijk ook doen waar het allemaal om draait: lekker met elkaar fietsen. Voel je top staat allesbehalve stil! |
Help jij hen de berg op?!
Doneren kan op ons rek.nr NL74 RABO 0327 2020 33
t.n.v. Fietsploeg Voel je top
t.n.v. Fietsploeg Voel je top
Volg de belevenissen via de Facebook-groep "Voel je top"Als je beschikt over een Facebookaccount (of bereid bent er eentje aan te maken) dan zit je bovenop de actie: https://www.facebook.com/groups/voeljetop/
|